tisdag 16 november 2010

Hmmm

Känns som att det var jäääättelängesen som jag skrev så jag vet inte ens var jag ska börja... Kan börja med att berätta att jag nu har fått reda på vad jag ska få göra ang. studien. Jag kommer få börja med att träna. SEN om jag/vi inte är nöjda med resultatet så blir jag erbjuden operation. Känns både bra och dåligt, ville ha resultat med en gång, för det känns som att dom räknar med att det inte ska ge så mkt när dom redan på förhand erbjuder operation utan att veta effekten av träningen.

Har nog inte så himlans mkt mer att skriva mer än att min kära sambo är småkrasslig. Ja, ni vet ju hur män blir när dom är sjuka. Om man då dubblerar eller fyrdubblar det så får man hur Robban är när han är sjuk =) HERREMINGUD vad han är SJUK när han är liiite sjuk. Det blir tvärtom för mig när man bara "spelar", dvs när man inte är så sjuk som det framställs. Han känner säkert att han är det men det syns inte på honom... Vet iofs hur jobbigt det känns att inte känna sig trodd när man väl är sjuk. Man ska ju inte behöva prata om det och beskriva allt 1000 ggr för att få lite medömkan.

Denna veckan jobbar jag bara natt. Kommer känna att jag inte alls är med på jobbet =( Det blir ju att man kommer lite utanför då ju, inget skitsnack att lyssna på, inget skvaller osv... Jaja, får nöja mig med lilla Lotta, Fredrik och Angelica tror jag bestämt att det var. Hoppas att alla ni andra har lite mer spännande liv än vad jag har just nu! =)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar